search
-
Մեկնարկ
Ավարտ
backgroundbackgroundԹիրախային մարքեթինգ՝ ճգնաժամային իրավիճակում
Թիրախային մարքեթինգ՝ ճգնաժամային իրավիճակում
share
favourite

Թիրախային մարքեթինգ՝ ճգնաժամային իրավիճակում

star-favourite0
Անվճար

Դասընթացի մասին

Art Lunch սննդի կետերի և «Պոպոք» հյուրատների ցանցի հիմնադիր` Bakur Melkonyan-ը կխոսի Ճգնաժամային և հետճգնաժամային իրավիճակում մարքեթինգային ճիշտ ռազմավարությունների մասին:

Վեբինարի ընթացքում մասնակիցները հնարավորություն են ունենալու հարցեր ուղղել խոսնակին:

Քարտեզ

courseImage

Բիզնես

Թիրախային մարքեթինգ՝ ճգնաժամային իրավիճակում

Հավանեք ու կիսվեք

share
favourite

Կարծիք հայտնել

Վարկանիշ

Մեկնաբանություններ և վարկանիշ

Կարծիքներ չկան

Դարձեք բիզնես ոլորտի մասնագետ

Ստացեք բիզնես ոլորտի դասընթացների մասին թարմ տեղեկատվություն, զեղչված առաջարկներ ու նորություններ՝ համապատասխան Ձեր նախընտրություններին։ Գրեք էլեկտրոնային փոստի հասցեն։

Նմանատիպ դասընթացներ

Տեսնել ավելին
share
favourite
Գրաֆիկ չկա

star-favourite0
share
favourite
Գրաֆիկ չկա

star-favourite2
share
favourite
Գրաֆիկ չկա

star-favourite2