Հիմնական նպատակն է ավանդական և թվային մարքեթինգի մոտեցումների հիման վրա տրամադրել տեսական և գործնական գիտելիքներ, մարքեթինգն ուսումնասիրող և այս ոլորտում աշխատող մասնագետներին:
Դասընթացի ավարտին մասնակիցը պետք է կարողանա.
Մասնակիցների նախընտրելի գիտելիքներն են` Բազային տնտեսագիտական կամ բիզնեսի իմացություն, Excel-ի իմացություն
Բիզնես
Հավանեք ու կիսվեք
Ստացեք բիզնես ոլորտի դասընթացների մասին թարմ տեղեկատվություն, զեղչված առաջարկներ ու նորություններ՝ համապատասխան Ձեր նախընտրություններին։ Գրեք էլեկտրոնային փոստի հասցեն։