Այս օրերին շատ ակտուալ․ համաճարակ և տնտեսական ճգնաժամ
Մինչ խուճապի մատնվելն ու բիզնեսդ էլ ավելի վատ վիճակի հասցնելը, խորհուրդ ենք տալիս միանալ «Ի՞նչ պետք է անի բիզնեսը ճգնաժամի ժամանակ» թեմայով ԱՆՎՃԱՐ վեբինարին։
Բանախոս՝ Վահրամ Միրաքյան - «Չոր մարքեթինգ» գրքի հեղինակ և «Չոր մարքեթինգ»-ի հիմնադիր, գործարար
Կքննարկվեն պրակտիկ օրինակներ և լուծումներ, որոնք նպաստում են վաճառքների բարձրացմանը ճգնաժամի ժամանակ:
Թեմաներ՝
Բիզնես
Հավանեք ու կիսվեք
Ստացեք բիզնես ոլորտի դասընթացների մասին թարմ տեղեկատվություն, զեղչված առաջարկներ ու նորություններ՝ համապատասխան Ձեր նախընտրություններին։ Գրեք էլեկտրոնային փոստի հասցեն։