Թվային մարքեթինգի ոլորտում վերլուծությունը հաճախորդի վարքի ձևակերպումն է օգտակար բիզնես տվյալների: Այսօրվա մասնագետները կարող են օգտագործել թվային վերլուծության գործիքներ՝ ուսումնասիրելու այն բազմաթիվ առցանց ուղիները, որոնցով կարող են ներգրավել գնորդների և ձևավորել նոր եկամուտների հնարավորություններ:
Այս դասընթացի ընթացքում կուսումնասիրենք բոլոր այն գործիքները, որոնք թույլ են տալիս վերլուծություններ անել թվային մարքեթինգում, ինչպես նաև բոլոր այն ցուցանիշներն ու չափորոշիչները, որոնց պետք է ուշադրություն դարձնել։
Ինչ ենք խոստանում․ այս շրջանում ակտուալ գործիքներ, մասնակիցների մաքսիմալ ներգրավվածություն և անհատական մոտեցում։
Ինչ ենք ակնկալում․ նախնական գիտելիքներ մարքեթինգի, PR-ի, Տնտեսագետական կամ ՏՏ և հարակից ոլորտների վերաբերյալ, մոտիվացիա և իհարկե գրանցում այս վորքշոփին։
Առավելությունները՝ Ստանդարտ սերտիֆիկատի տրամադրում և Slice Academy հավելյալ սերտիֆիկացման հնարավորություն:
Դասընթացն իրականացվելու է հայերեն լեզվով:
Դասընթացի արդյունքում կսովորեք օգտագործել թվային մարքեթինգում տարածված վերլուծական հնարավորությունները, կկարողանաք առանձնացնել և ուսումնասիրել անհրաժեշտ ցուցանիշներն ու չափորոշիչները, ինչպես նաև կտիրապետեք Google վերլուծական գործիքներին։
ԹԵՄԱ – Վերլուծությունները թվային մարքեթինգում կամ ինչպես չափել նույնիսկ սառնարանը
Business
Like and share!
Are you interested in business topics? Receive the best marketing, management, and other field-related courses based on your preferences and needs. Just let us know we can help! Leave an email!