search
-
Start Date
End Date
backgroundbackgroundCustomer Analytics
Customer Analytics
Online
featuredFeatured
share
favourite

Customer Analytics

Course/workshop
Course/workshop
Business Development Course (Customer Analytics)
Business Development Course (Customer Analytics)
Business
star-favourite0
67,000 ֏

About course

Հաճախորդներին հետաքրքրող ապրանքներ և ծառայություններ ստեղծելու և առաջարկելու համար, ընկերությունները նախ պետք է հասկանան, թե ով է իրենց լսարանը: Ի՞նչ են իրականում ցանկանում և ինչի՞ կարիք ունեն իրենց հաճախորդները։

Այս ծրագրի ընթացքում Դուք կուսումնասիրեք մի քանի արդյունավետ տեխնոլոգիաներ, որոնք կարող եք օգտագործել Ձեր հաճախորդների վերաբերմունքը և վարքագիծը վերլուծելու նպատակով: Դուք կսովորեք, թե ինչպես օգտագործել հստակ գործիքներ և տեխնիկաներ՝ հաճախորդի վարքագծային թրենդների հետ համահունչ լինելու համար։ Կկարողանաք հասկանալ, թե ինչն է դրդում հաճախորդներին դառնալ հավատարիմ և կտիրապետեք Ձեր հաճախորդներին սեգմենտավորելու տեխնիկաներին` բիզնեսի գործունեության բարելավման նպատակով։

Ծրագրում ընդգրկված են այն պահանջված գործիքները, որոնք կազմակերպությունների մեծ մասը ցանկանում են ունենալ, որպեսզի կարողանան զարգացնել բիզնեսը և լինեն մրցունակ ներկայիս փոփոխվող բիզնես միջավայրում։

Ու՞մ համար է նախատեսված ծրագիրը`

Ծրագիրը նախատեսված է Տվյալների վերլուծաբանների, ինչպես նաև բոլոր նրանց համար, ովքեր հետաքրքրված են Տվյալների վրա հիմնված (Data-Driven) բիզնես որոշումների կայացմամբ: Այն կօգնի վերլուծության տարածված գործիքների միջոցով (SQL, Tableau և այլն) հասկանալ, թե ինչպե՞ս հաճախորդների մասին ինֆորմացիան օգտագործել ի օգուտ բիզնեսի։

You learn

Հիմնական արդյունքներ

Ծրագրի ավարտին մասնակիցները կիմանան, թե ինչպես վերլուծել հաճախորդների տվյալները և օգտագործել  դրանք բիզնեսի համար լավագույն արդյունքներ գրանցելու նպատակով։

Նրանք կկարողանան․

1.  հասկանալ, թե ինչպես օգտագործել հաճախորդի տվյալները փաստերի վրա հիմնված որոշումներ կայացնելու համար,
2. օպտիմիզացնել և ավտոմատացնել հաշվետվությունները MS Excel Power Query-ի միջոցով,
3. սահմանել բիզնեսի KPI- ներ և հաշվարկել դրանք SQL-ի միջոցով,
4. ստեղծել բիզնեսի դինամիկ Dashboard-ներ`օգտագործելով TABLEAU-ն։

Content

Ծրագրի հիմնական թեմաներն են՝

1. Ի՞նչ է տվյալների վերլուծությունը և ինչու՞ բիզնեսը ունի դրա կարիքը

  • Հաճախորդների վերլուծություն
  • Արտադրանքի վերլուծություն
  • Վերլուծությունը մարքեթինգում

2. Արդյունավետ հաշվետվություններ (reporting)

  • MS Excel Power Query editor-ի ներկայացում
  • Հաշվետվությությունների ավտոմատացում․ գործնական օրինակներ

3. Ինչպե՞ս սահմանել և հաշվել բիզնեսի KPI-ները (Key Performance Indicators)

  • SQL-ի ներկայացում
  • Գործնական օրինակներ

4. Business Intelligence (BI)

  • Tableau-ի ներկայացում
  • Տվյալների վիզուալացում: Tableau ինտերակտիվ Dashboard-ի ստեղծում և հրապարակում

5. Ավարտական նախագծերի ներկայացում և քննարկում

Map

courseImage

Business

Customer Analytics

Like and share!

share
favourite

Leave a review

Rate

Comments and rates

There are no reviews

Become a business professional

Are you interested in business topics? Receive the best marketing, management, and other field-related courses based on your preferences and needs. Just let us know we can help! Leave an email!

Related Courses

See More
share
favourite
No Schedule

star-favourite1
share
favourite
No Schedule

star-favourite0
per course
share
favourite
No Schedule

star-favourite0