Ինքնամեկուսացումը հրաշալի առիթ է նոր գիտելիքներով զինվելու և բոլորովին նոր մասնագիտություն ձեռք բերելու համար: Խելամիտ օգտագործի՛ր ազատ ժամանակդ և միացի՛ր մեր օնլայն դասընթացին:
Դասընթացը հագեցած է լինելու և՛ տեսական գիտելիքներով, և՛ տարբեր իրավիճակներում օգտագործվող հարուստ գործիքակազմով, և՛ պրակտիկ փորձի վրա հիմնված խորհուրդներով:
Այն հենց քեզ համար է, եթե ցանկանում ես ձեռք բերել`
Լավագույն ուսանողները կունենան երկամսյա փորձաշրջանի այնուհետև ըստ դրա աշխատանքի հնարավորություն:
Եվ վերջապես, դասընթացի ավարտին կստանաս քեզ հուզող հարցերի 99%-ի 100% պատասխանները ;)
Ի՞նչ թեմաներ ենք քննարկելու
Օր 1 Թվային մարքեթինգից մինչև սոցցանցերի մարքեթինգ
• Թվային աշխարհը, մենք և վիրուսային ժամանակաշրջանը
• Մրցակիցների ուսումնասիրություն
Օր 2 Ի՞նչ ենք հրապարակում
• Կոնտենտ մարքեթինգ
• հրապարակումների վիզուալիզացում
Օր 3 Ֆեյսբուքի անատոմիան
• ֆեյսբուքյան էջի ներքին կառուցվածք (գործնական օրինակով),
• Էջի վիճակագրության ուսումնասիրություն (գործնական օրինակով):
Օր 4 Ֆեյսբուքի գովազդային սենյակ
• Facebook, Messenger և Instagram գովազդ (տեսակներն ու ձևաչափերը),
• Թիրախավորման գործիքներ, ռեմարքեթինգ,
• Գովազդի արդյունավետության հիմնական ցուցանիշները:
Օր 5 Գովազդային արշավի ստեղծում և վերլուծություն
• Գովազդային արշավի պատրաստում (գործնական),
• վերլուծություն և հաշվետվությունների կազմում:
Օր 6 Instagram-ը միայն սելֆիների համար չէ
• Հրապարակումների տեսակներն ու դրանց առանձնահատկությունները
• Instagram-ը որպես բիզնեսի գործիք
Օր 7 Twitter և LinkedIn ցանցերի կարևորությունը
ԲՈՆՈՒՍ դաս +1 օր Հարցեր ու պատասխաններ
Դասընթացը վարում է Aïda Mukuchyan-ը, ով ունի թվային մարքեթինգում աշխատելու 7 տարվա փորձ: Թե՛ տեղական և թե՛ միջազգային տարբեր ապրանքանիշերի հետ աշխատելը թույլ է տվել կազմել այս դասընթացը, որի բովանդակության մեծ մասն իրենից ներկայացնում է սեփական փորձն ու իրականացրած նախագծերը: